رونالدو: خواهم برترین گلزن تاریخ رئال شوم


سایت گل- در آستانه بازی حساس رئال مادرید مقابل منچستریونایتد در دور رفت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا که امشب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار می شود، سران باشگاه مادریدی، کریستیانو رونالدو گلزن برتر باشگاهشان را در کنار خنتو، پیری، بوتراگنیو و آمانسیو، برخی از اسطوره های باشگاه مادریدی گرد هم جمع کردند. ستاره پرتغالی رئال اخیرا با آمار گلزنی خنتو برابری کرده و با زدن 182 گل با پیراهن رئال مادرید، توانسته در جدول برترین گلزنان از سه اسطوره دیگر پیشی بگیرد. با وجودی که رونالدو فاصله زیادی تا صدر جدول برترین گلزنان تاریخ باشگاه مادریدی دارد، او امیدوار است تا بتواند به این جایگاه برسد. رونالدو در صحبت هایی گفته:« من همیشه گفته ام که رکوردها برای شکستن هستند؛ نه فقط به دست من،بلکه توسط نسل های بعدی که در راه هستند. من به خاطر پشت سرگذاشتن این رکوردها خوشحال هستم و به خاطر دستیابی به این رکوردها احساس خوشبختی می کنم. آنچه بیش ازهرچیزی می خواهم، این است که به همین ترتیب ادامه دهم و سعی کنم تا به صدر جدول برترین گلزنان رئال برسم.»
دیگر اسطوره های رئال هم درادامه در مورد رونالدو و کیفیت استثنایی فوتبال او صحبت کردند:
*بوتراگنیو: رونالدو حیرت برانگیز است. ما واقعا احساس غرور می کنیم که او در رئال مادرید بازی می کند. شاید انگیزه ها وبلندپروازی هایش یکی از بزرگترین ویژگی های اوست. رونالدو می خواهد رشد کند و در هر بازی، با یک چالش فردی بزرگ به میدان می رود. با داشتن چنین بازیکنی گلزنی در هر بازی تضمین شده است و او مشکلی برای حریفان است؛در طول تاریخ، تیم های خیلی کمی هستند که بتوانند این کار را انجام دهند. امیدوارم که او سال ها بتواند در همین مسیر ادامه دهد؛ چون برای ما، او یک بازیکن حیاتی و کلیدی است.
*خنتو: دیدن رونالدو در زمین چمن، واقعا دلنشین است. او فوتبالیستی تکرار نشدنی است که با تعداد گلهایی که می زند، دوره جدیدی را رقم خواهد زد. اگر می توانستم در کناراو بازی کنم، فوق العاده می شد.
* آمانسیو: دیدن نام خودت در کنار چنین بازیکنانی، همیشه فوق العاده است ولی  با تماشای کارنامه ورزشی گلزنان کنونی، متوجه می شودی که با گلهایی که زده ای، کمی از آنها عقب می مانی. رونالدو گلهای زیادی برای رئال زده و امیدواریم که این روند ادامه یابد.او در طول این مدت کوتاهی که در رئال بوده، علائم مثبت و خوبی را به نمایش گذاشته و ثابت کرده که پتانسیل فوق العاده ای دارد. ریتم بازی اش و رکوردهایی که شکسته و حتی پشت سرگذاشتن رکورد آلفردو دی استفانو این را نشان می دهد. ما به شدت احساس غرور می کنیم که او در رئال توپ می زند.او فوتبالیستی خیره کننده است و امیدواریم که سالهای سال در اینجا بماند؛ چون او بازیکن سرنوشت سازی برای ماست.

 
foton

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 25 بهمن 1391 ا 19:43 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.